Monolog

February 20, 2010

Am gasit acum mai mult timp un monolog al unui nebun si l-am adaptat subsemnatei. Asadar :

Sunt obsedata de mine.E importanta chestia asta? Probabil. Imi place sa ma joc cu oamenii sau sa le fac jocul.
Imi place sa sufar si sa-i vad pe altii cum se pierd intr-un supliciu continuu.
Imi place sa ma razbun tot timpul, pe oricine, nu ca sa-mi satisfac orgoliul ci ca sa incerc senzatii noi, ca sa descopar alte stari, alte reactii.
Imi place sa ma judec si sa-mi dau pedepse. Imi place sa fac rau si sa cer iertare.
Nu imi place sa tip. Ar fi inutil si obositor. I-as deranja pe altii dar nu as reusi sa-mi sustrag nici un beneficiu pentru ca discomfortul meu ar fi mai mare.
Imi place sa imbratisez durerea si ea sa ma imbratiseze pe mine.
Nu sunt masochista.
Nu sunt homosexuala.
Nu sunt obsedata sexual.De fapt nu am fost niciodata atrasa de latura asta.Sexul este facut ca sa te bucuri atunci cand poti si sa-ti vezi de ale tale cand ai epuizat tot ce era de epuizat. Nu e facut pentru satisfacerea nevoilor … nevoile sunt facute ca sa-ti satisfaca monotonia pe care o traiesti.
Nu sunt criminala desi mi-ar placea sa omor pe cineva dar asta numai daca as sti ca peste cinci minute as lua un burete in mana si as sterge tot ce am facut. Nu mi-e frica de consecinte dar nu-mi place sa existe o chestie mica si rosie care s-ar numi imaginea sangelui pe constiinta mea neagra. Nu se asorteaza.
Ascult muzica, citesc, scriu. Nu-mi place sa se inteleaga ca as fi ceea ce nu sunt.
Nu sunt normala.
Am fost, sunt si vreau sa fiu fericita!

One Response to “Monolog”

  1. Marius Says:

    imi place foarte mult asta


Leave a Reply

