Review & Swatch

February 20, 2010

Acestea sunt unele din fardurile pe care le prefer cand ma machiez zi de zi.

Cele 2 rujuri sunt de la NYX nuantele Circe (cel putin pe buzele mele este un nude minunat) si Vitamin (acesta este mai sidefat, un portocaliu palid). Tin sa mentionez ca aplic rujurile numai peste fdt si/sau pudra.


Cele 2 palete trio sunt de la Seventeen si anume: Perfect Harmony No. 25 Sensual Violet si Perfect Harmony No. 29 Wonderfull Blues (in ordinea postarii lor).

Am lasat la urma pigmentii de la NYX. Sunt extrem de pigmentati si o sa cu un swatch. Vreau sa le fac poze la lumina naturala nu cu ajutorul blitzului asa cum am facut la triou-rile de la Seventeen.


Fardurile Seventeen – Avantaje:
– sunt destul de pigmentate
– rezista toata ziua la ochi (eu nu folosesc primer decat ca baza creionul Jumbo de la NYX nuanta Milk – asta pentru ca nu am pleoape “cremoase” dar pentru cele cu tenul gras mai ales in acea zona le recomanda de la Radiant, UDPP sau TFSI)
– se blend-uiesc frumos, armonios
– poti crea combinatii spectaculoase atat pentru zi cat si pentru seara fiind o gama variata de nuante


Dezavantaje:
– sunt usor prafoase
– nuantele de bleo si roz nu se prea vad fara o baza intrucat nu sunt atat de pigmentate

Per total eu zic ca raportul calitate pret este avantajos. Intentionez ca in aceste zile sa achizitionez si alte trio-uri.

Daca aveti nelamuriri sau alte intrebari, lasati-mi un comentariu si va raspund :D.

Sweet kisses girls,
xoxo.

PS: Mi-e dor de Gossip Girl!

5 Responses to “Review & Swatch”

  1. gayorghita Says:

    Ti-ai loat acuarele

  2. baditaiulia Says:

    Daca asa consideri…. Ai grija cu lb. romana!

  3. SayHelloToMàdà Says:

    Foarte frumoase combinatiile de culorile! In special prima paleta. Slava Cerului ca a aparut iar Gosip Girl, imi imbunatateste cu certitudine ziua de marti.

  4. SayHelloToMàdà Says:

    culori*, imi cer scuze.


Leave a Reply

