Ulpia Traiana Sarmizegetusa

February 20, 2010

Ultima mea evadare a fost in Sarmizegetusa.

Drumul obositor. 7 ore de mers si cu intarziere de 20 minute. Bineinteles ma declar multumita si triumfatoare. Motivul? Pana la gara, “informatoarele” CFR dadeau drept anulat acest tren.

Am ajuns la 1 dimineata.



Cand ne-am trezit am luat-o din loc si am mers in Hunedoara, la castel. Extrem de interesanta fatada dar nu am putut obtine poze intrucat era in restaurare. In interior, curtea si cladirea erau de o frumusete deosebita. Am citit tot felul de legende si am vizitat tot ce se putea vizita la acea ora.


Ne-am continuat drumul si am ajuns la rezervatia de zimbrii “Silvut”. Aici am vazut 4 zimbrii si un pui de zimbru – Romeo :). Padurarul a cooperat cu noi si ne-a ajutat la o mai buna comunicare cu animalele astfel putandu-se fotografia unele ipostaze.


Cum eu am fost pentru prima data (nu ca si Marius), am ajuns si la Biserica Densus care e atipica. Este construita din piatra.


Intorsi acasa, am adormit neintorsi pana a 2 a zi cand am plecat spre un conac. Aici am putut surprinde animalele in libertate.

Am petrecut intreaga zi afara si ningea necontenit. A fost fermecator sa vezi animalele cum se bucura de zapada si cum se joaca intre ele.
In urmatoarea zi nu am mai avut forta mai ales gandindu-ne ca la ora 21:45 avem tren spre acasa. Asa ca am petrecut cu gazdele toata ziua. Tin sa le multumesc pentru ca m-am simtit bine iar mancarea a fost delicioasa.

Link pensiune : http://ulpiatraiana.wordpress.com
Pozele au fost realizate de catre Marius Iancu : http://www.comunitatefoto.ro/

2 Responses to “Ulpia Traiana Sarmizegetusa”

  1. Elias Lazarus Says:

    Pozele sunt superbe 🙂 Si cred ca a fost o excursie pe cinste 🙂


Leave a Reply

