Primavara

February 22, 2010

Vorbind din punct de vedere calendaristic mai sunt 6 zile pana la 1 martie, prima zi oficiala de primavara. Neoficial, primavara a cam inceput sa-si arate rochita colorata si sa-si faca simtit trupul inmiresmat de sambata. Exceptie facand ingrozitoarea zi de duminica (nr. ieri) cand plimbarea mea prin parc si ciocolata calda au fost date uitarii intr-un colt plouat si racoros.

Abia astept sa vad copacii infloriti (asemenea melodiei) dar mai ales sa ma plimb prin gradina botanica. Cred ca e singurul anotimp in care arata si ea bine…

Un singur lucru nu-mi place primavara: toata lumea vorbeste de astenia de primavara iar la mine nu s-a facut resimtita niciodata (nici nu-mi doresc !). Cred ca e asemenea mofturilor unei gravide sau mai bine zis acel cliseu cand ea e gravida si vrea sa-l faca pe prost sa fie dispobil la orice ora din zi sau din noapte cu orice pofta nesabuita pe care o are (de exemplu pepene rosu iarna).

In asteptarea fluturilor, azi mi-am achizitionat niste cercei !!!

Va doresc o zi frumoasa,

xoxo.

Leave a Reply

