2 martie. dupa 1 martie

March 2, 2010

Am revenit cu mai multe lucruri in gand.

In primul rand a fost dragut la intalnirea cu fetele de pe forum si cu cei de la Nivea. Am fost rasfatate cu rochite, multe farduri si coafura. La sfarsit ar fi trebuit sa parem naturale … dar din punctul meu de vedere nu a fost tocmai asa.

Asa cum spunea Alexandru Negrea pe blogul lui ( http://alexandrunegrea.ro/2010/03/01/eu-as-sugera-sa-le-oferim-flori-cat-mai-des.html ) , toate femeile radiau de fericire de 1 martie. De ce? Pentru ca au primit martisoare, flori sau bomboane.

Recunosc – sunt o fericita! Am primit din fiecare cate putin (mai multe flori) dar si alte cadouri.

Ar trebui sa fim mai fericite mai des dar nu doar din aceste considerente ci pur si simplu pentru ca vine primavara. Sa inflorim o data cu natura si sa stralucim !!!

Leave a Reply

