Parfumul meu

March 5, 2010

Toate femeile din lume s-au parfumat/se parfumeaza/se vor parfuma. Exceptand anumite prototipuri, evident.
Parfumul nu este consider un lux ci o necesitate. Necesitatea noastra de a ne simti femei, de a avea grija de noi, de a ne impune si de a ne face respectate.

O binecunoscuta tara cu aceste elixiluri minunate este Franta. Pe cand purtau peruci, uitau sa se spele cu lunile si aveau paduchi, sifilis si alte boli in genul acestora au simtit nevoia pentru ceva frumos mirositor care sa le ascunda mirosul reprobator. Si asa au fost create adevarate capodopere olfactive.

Parfumul meu preferat este Paco Rabanne “Black XS”. Este un parfum destinat tinerelor domnite targetul fiind 18-25 ani.
Este o potiune mistica ce include ingrediente precum flori de tamarind, boabe roz de piper, merisor, violete negre, flori de cacao, lemn de Massoia, patchouli si vanilie.

Imi place ca se mentine pe pielea mea caci Ph-ul meu este foarte ciudat si respinge multe parfumuri sau ofera un miros nu tocmai asemanator celui din sticluta.
Este un miros dulceag ce pare mereu nou. Il port atat ziua la o pereche de blugi, cizme si un maieu cat si seara cand ies in oras cu prietenii (din punctul meu de vedere nu se asorteaza cu o rochie pretentioasa – pentru asta am Cacharel “Anais Anais” dar e asta e alt subiect).
Recunosc ca-mi plac parfumurile inecacios de dulci dar acesta nu este asa. Este un parfum cu personalitate, puternic care te face remarcat. Din aceasta cauza multe doamne si domnisoare nu se simt in largul lor drept urmare nu il utilizeaza.

Este parfumul “meu” de aproape trei ani. Evident ca il alternez cu altele dar cand simt nevoia de el (cel putin de doua ori pe saptamana) stiu ca il gasesc acolo, in dulap. Ma asteapta si imi este loial ca un subaltern care ma respecta pentru ceea ce sunt.

Designul imi place in mod special. Se poate observa pe sticla micuta si roz un trandafir iesit in relief care ii confera un aspect feminin.

Care este parfumul vostru preferat ?

19 Responses to “Parfumul meu”

  1. alex simplY Says:

    eu am o pasiune pentru parfumuri…desi imi iau multe,ma plictisesc…dar imi place sa am in acelasi timp unul special…numai al meu…sa fie asociat cu mirosul meu 😀

  2. miss ant Says:

    Comme une evidence, Yves Rocher 🙂

  3. dorutza Says:

    parfumul meu de suflet e Dolce Gabbana – Light Blue

    dar imi mai plac si Dolce Gabbana – Red, Clavin Klein – Obsession Night si Calvin Klein – Euphoria

  4. Bogdan Says:

    Calvin Klein-IN2U
    Jil Sander-Sun Men
    Calvin Klein-Euphoria Intense
    Calvin Klein-Man
    .
    .
    .
    Si lista continua :)))

  5. simona82 Says:

    si mie imi place muult, cu toate ca nu ma mai incadrez in targetul de varsta :))

  6. baditaiulia Says:

    Eh, si mie imi place Anais Anais si nu ma incadrez :))

  7. anda_1705 Says:

    212 sexy Carolina Herrera si Magnetism de la Escada.
    Dar si asta de care spui tu imi place enoooorm.nu l-am avut nici o data,dar o sa mi-l achizitionez cu prima ocazie.:)

  8. andreea pui Says:

    am si eu parfumu’ asta…miroase dragut.
    cat despre preferinte, sa zicem :

    davidoff- cool watter
    gucci- rush
    bvlgari- omnia green jade
    calvin klein- euphoria

  9. Diana Says:

    Armani Code e preferatul meu forever and ever ! 🙂

    • baditaiulia Says:

      Ii stiu mireasma. Sunt fermecata de foarte multe parfumuri si tot descopar si tot descopar. Nu pot ramane fidela unuia singura dar cativa ani sigur ca da.

  10. maDa Says:

    diro addict 😀 but un big BUT am primit de dragobete un EMOTIONS de Cardin.. e :X divin


Leave a Reply

