Zodii

March 5, 2010

Azi am aflat 12 motive pentru care sunt in zodia scorpion … :

1.    Nu are frica.
2.    Oh, atat de misterios.
3.    Vrea ceea ce tu nu poti avea.
4.    Motto-ul tau: Lasa-ma in pace !
5.    Un ganditor atat de profund.
6.    Esti un spirit fara granite.
7.    Ai o limba cam ascutita.
8.    Oare iti dai seama cat de rebel esti.
9.    Cercetezi vietile altora cu ochi critici si precisi.
10.   Acorzi o mare insemnatate bunului simt.
11.   Personaj care modifica actiunea piesei.
12.   Open mind: Sa pierzi cu eleganta poate fi o victorie importanta.

Acum si dezbaterea (punctul care-mi place):

1.    Am frica. De exemplu de ursi.
2.    Asa ma consider, da!
3.    Vreau orice, cat mai mult si cat mai des.
4.    Mai ales cand sunt nervoasa.
5.    Ganditorii nu sunt, oare, profunzi ?!
6.    Granita mea e cerul.
7.    Cine? Eu?! Doamne fer !!!
8.    Mnu …
9.    Da. Si ei mie. Suntem chit.
10.  Pai dupa denumire pare ceva de importanta majora.
11.  Oh, atat de frumoasa e intriga!
12.  Da, s-ar putea… Nu sunt asa sigura.

Dilema mea actuala e daca ne asemanam si din punct de vedere estetic ?!

7 Responses to “Zodii”

  1. danussa Says:

    i’m a scorpio to! we rule:)))

  2. the man Says:

    scorpion?noo….
    doar femeie…
    uneori chiar femeia.

  3. alex simplY Says:

    am facut si eu un post…dar despre zodia mea…Taur :> …aprp tu esti fata din poza?…oricum imi place blogul..te adaug la prieteni 😛

  4. Elias Lazarus Says:

    As vrea sa aflu cele 12 motive pentru care sunt in zodia mea. Cred ca va fi interesant

  5. eldiavolo Says:

    interesant pup esti o scumpa :X


Leave a Reply

