Curatarea tenului

March 13, 2010

V-am povestit intr-unul din posturi ca am fost cu cititoarele Joy la o intalnire cu cei de la Nivea. Aici ne-am intalnit cu Cabral care ne-a vorbit despre naturalete. Da, stim toate ca barbatilor le plac femeile cat mai naturale care nu interpun intre ele si barbati masti. Dar crudul adevar este ca ne place sa ma machiam fie pentru a ascunde unele defecte, fie pentru a infrumuseta ceea ce am primit de la natura. De la caz la caz.

Apoi am vorbit despre noua gama de la Nivea Visage – Natural Beauty. Nu stiu sigur cand se va lansa pe piata dar posibil sa existe, iar daca nu – foarte curand.

Recunosc ca ma abat de la pasii de curatare ai tenului din lipsa de timp, comoditate.

Pasul intai:  demachierea atat dimineata pentru a curata impuritatile si sebuumul “colectat” noaptea cat si seara pentru a inlatura machiajul sau tot pentru sebuum. Demachierea este absolut necesara pentru orice tip de ten chiar daca va machiati sau nu.

Pasul al doilea: apa tonica sau apa termala. Astfel pregatiti tenul pentru urmatorii pasi.

Pasul al treilea: folositi un peeling fin pentru a inlatura celulele moarte. Un peeling cu bobite foarte puternice se foloseste de maxim doua ori/saptamana. Altfel, riscati sa va distrugeti primul strat de piele si sa aveti o fata descuamata. Peelingul dur nu este indicat persoanelor cu tenul sensibil (ca mine).

Pasul al patrulea: aplicarea unei masti specifice tipului de ten din dotare. Mastile se aplica de obicei de doua-trei ori/saptamana iar daca tenul este acneic sugerez argila cu apa (dar si o crema grasa dupa pentru ca argila usuca tenul).

Pasul al cincilea: o crema hidratanta care sa va faca bine si sa va lumineze tenul.

Asa ca solutia cea mai buna a venit de la Nivea care m-a scapat de atatia pasi. Am un peeling fin, cu granule precum grisul (cel ca malaiul este acela care trebuie folosit o data sau de doua ori/saptamana). Imi demachiez tenul cu  laptele demachiant catifelat pentru ten sensibil (cel roz) de la Elmiplant, iar pleoapele si pielea din jurul lor cu lotiunea demachianta pentru ochi de la Garnier (cea verde) care e potrivita si pentru ochii sensibili.  Apoi imi fac un peeling (doar dimineata, zi de zi) cu noul Nivea Natural Beauty. Imi lasa pielea curata, fara impuritati. Acum asteapta cuminte sa o hidratez. Uneori folosesc si apa termala de la Avene care e foarte buna mai ales pe timp de vara. Racoreste tenul si il face mai fericit, mai stralucitor. Insa, de fiecare data aplic si crema de la Nivea Natural Beauty. Prima oara am fost cam sceptica si am privit cu unele dubii aceasta formula. Are particule aurii stralucitoare. Trebuie folosita cu moderatie altfel, dupa spusele altor fete, se strange pe fata si formeaza anumite cute inestetice. Mie mi-a priit si am folosit putin, necesarul pentru o aplicare. Mi-era frica sa nu am bucati mari de sclipici pe fata. Dar se vede foarte frumos atunci cand peste aplici fdt. Asadar o puteti folosi cu brio si ca o baza – asta daca nu aveti tenul gras.

Recomand cu caldura toate produsele de mai sus mai ales daca nu aveti un ten acneic. Acesta reprezinta o bataie de cap. Crema nu poate fi una grasa, ci nutritiva caci ar crea un mediu propice pentru acnee care s-ar extinde.

Nu e asa ca toate ne dorim un ten fericit care sa lumineze si sa strige din toti porii “Sunt sanatos!!!” ?!

16 Responses to “Curatarea tenului”

  1. Dru Says:

    Thank you girl :*
    Minunat !

  2. simona82 Says:

    si eu folosesc produsele Nivea (dk mergem la evenimente :))si sunt f incantata ca si tine.

  3. Biannca Says:

    dragute posturi ;;) te pricepi.

  4. stefania Says:

    eu nu pot scapa de acnee:(( vreun sfat?

    • baditaiulia Says:

      Eu folosesc in perioadele de “glorie” de la Clearskin – Avon Dual Action Cleanser with Microbeads (asta cand sunt in dus imi masez pielea cca 20 secunde dupa care clatesc din abundenta). Lasa pielea catifelata si te ajuta si la acnee. Apoi imi sterg fata cu Puryfing Astrigent Blackhead Clearing Formula. Asta usuca tenul si e recomandat sa tamponezi cu un disc de vata doar zonele cu probleme. Seara, folosesc ceva divin de la Nivea Young – Bye Bye Spot. Il recomand! E un must have. Cel putin eu cand observ ceva in neregula, rosiatic, pun putina crema in zona, masez sa intre in piele si dorm asa. Si dimineata dispare roseata. Daca este ceva mai grav 2-3 zile si isi revine. Asta daca nu “zgandari” zona :)). Eu ma abtin cu stoicism de cand am observat ca imi fac mult rau.

      Ps: la dermatolog ai fost ?

      • stefania Says:

        din pacate nu am fost la dermatolog pentru ca am perioade in care se vindeca si apoi altele in care am fata plina, atunci chiar nu ma pot abtine sa le zgandar…am incercat foarte multe chestii (garnier, oriflame, avon) dar e doar pe moment, in plus am urme vechi si nu stiu cum sa le vindec

      • baditaiulia Says:

        Adica le-ai zgandarit si ti-au raams cicatrici? Asta, din cate stiu, nu se mai vindeca. Cel mai bine mergi la dermatolog (mergi la doctorul de fam si iti poate da o trimitere ca sa iasa ieftin 😉 ) si vezi ce-ti spune. Poate e ceva hormonal si se rezolva prin alte cai sau cu antibiotice. Sa-mi spui ce ai mai facut ca sunt curioasa. Sanatate multa!

  5. docka Says:

    pai am citit un pic printre randuri, sunt prea obosita acum ca sa citesc. revin maine,probabil cu un comentariu mai bun de atat(care de fapt nu e un comentariu)

  6. tatiana Says:

    Imi place blogul tau fiindca am vazut ca dai informatii intr-un mod obiectiv. I love it!


  7. Hey! si mie imi place gama Nivea Beauty cu particule stralucitoare. Ultima incercata a fost crema pentru ochi – da o tenta stralucitoare dar naturala si uneori mai aplic doar rimelul si atat. Nu e cea mai hidratanta si racoritoare crema de ochi dar eu sunt multumita de ea.


Leave a Reply

