Blog Award

March 19, 2010

Azi sunt matinala. Abia m-am trezit si am observat ca am primit un premiu de la KoKo – iti multumesc tare mult!

Reguli :

1. Multumeste-i persoanei care ti-a acordat premiul si posteaza link-ul blogului ei.
2. Ofera premiul unor bloggeri pe care i-ai descoperit de curand si care crezi ca-l merita.
3. Contacteaza bloggerii respectivi si anunta-i ca au castigat.
4. Specifica 7 date despre tine.

Ofer acest premiul urmatoarelor fete (in ordine alfabetica) :
Adela Sirghie
Ana Maria
Nookie
Stefania

Prima nominalizare este o doamna pe care o urmaresc de foarte mult timp. Este un “must”.
Urmatoarele doua fete scriu despre tendinte, despre ceea ce e “in” si “out” in fashion.
Ultima fata are multe retete bio care ne ajuta sa ne preparam singure produsele de ingrijire *yummy*.
Mie-mi face placere sa ma trezesc cu o cana de cafea in mana si sa ma delectez cu noile posturi ale fetelor.

Sapte date despre mine:
1. Am un catel pe nume Tilly din rasa Westie.
2. Ador serialul Sex & the city si il revad ori de cate ori am ocazia.
3. Imi place foarte mult sa citesc si sa scriu (mai ales aici pe blog).
4. Am un iubit care-mi face poze frumoase *lol*.
5. Vreau sa fac cursuri de make-up.
6. Am o obsesie pentru cercei: cat mai mari, cat mai viu colorati.
7. Mama e cea mai buna prietena a mea.

9 Responses to “Blog Award”

  1. Sim Says:

    Si mie imi place “Sex and the city”. Abia astept sa lanseze al doilea film (parca in mai apare, nu?)

  2. baditaiulia Says:

    Da, apare in mai. Sunt entuziasmata tare šŸ˜€ :X

  3. Ana-Maria Says:

    Multumesc pentru premiu.
    O seara frumoasa.
    XOXO

  4. Stefania83 Says:

    Merci Iulia pentru premiu.Trebuie sa mai bloguiesc si eu sa dau premiul mai departe pentru ca sunt abia la inceput.
    Week end placut

  5. nookie Says:

    thanks sweetie!!
    te-am adaugat si eu la blogrol!

  6. Iz Andrew Says:

    Si premiul (masina) unde-i? šŸ˜†


Leave a Reply

