Review & Shade Swatch

March 20, 2010

Prima oara am aflat despre Nyx de pe http://www.cherryculture.com . Din pacate nu am card paypal asa ca unica oportunitate era sa le achizitionez cand plec in vacanta. Dar am avut noroc si au ajuns si in Romania pe http://www.makeup-shop.ro .

Fiind curioasa de fel am facut mai multe achizitii. Dar m-am indragostit pe loc de rujuri. Iar la pretul de 6 lei sunt o adevarata descoperire.

Aleg Circe cand imi accentuez puternic ochii pentru ca este un nude foarte frumos.

Vitamin este singurul din cele patru care este sidefat.

Tea Rose este un roze pal si dragut (este preferatul meu).

Cand adopt un machiaj pin-up, aleg nuanta Spell Bound pentru a-mi accentua buzele.

Pro:

* consistenta cremoasa

* usor de aplicat

* pigmentate

* gama variata de culori

* pret avatanjos

Contra:

* nu rezista la transfer

Sa aveti o zi frumoasa si cu plimbari lungi!

22 Responses to “Review & Shade Swatch”

  1. Sim Says:

    Am facut si eu o comanda (pe mail ce-i drept) si ma asteptam sa mearga usor mai ales ca sunt din Iasi. Cred ca nu o mai primesc pt ca nu mi-a dat nici un raspuns 😦 Eram foarte curioasa sa incerc genele false de la Nyx.

  2. simona Says:

    tea rose si circe sunt minunate. eu am buzele cam rosii de la natura, si un ruj nude se transforma intr-unul roz….am sa-l incerc pe asta, la cat costa nu e o mare pierdere…

    • baditaiulia Says:

      Eu ma dau mereu si cu fdt pe buze inainte de a ma da cu ruj. Asa am facut si la acest review :D. Astfel, nuanta rujului arata pe buze ca cea din ambalaj :D.

  3. Bianca Says:

    Ultimile 2 nuante sunt nuantele mele si eu ca si tine mi se pare TEA ROSE e cel mai frumos.

  4. Alina Says:

    salut! poti sa faci te rog un review la crema Nivea Natural Beauty? (o poza cum se vede pe piele m-ar interesa), merci.

  5. Tatiana Says:

    Unde se gasesc?Pup

  6. Roxana Says:

    Mi-am comandat si eu, dar nu am mai auzit nimic de ele. 😦

  7. Cristina Says:

    pt paypal iti trebuie orice card care merge folosit online, si 5min de inregistrare , sa-ti faci cont… tranzactiile se fac ca la gradinita… mai nasol e cu site-urile de unde cumperi 😐

    nici nu auzisem de firma asta… o sa ma uit si eu la mine prin zona dupa ele, pare fff interesant Nude’u… nu m-am dat cu ruj niciodata… daca e ok si gasesc pe aici, o sa-l iau si eu 😀

    thanks

  8. rox Says:

    doamne, ce buze frumoase ai… vreau sa zic ca am vazut o multime de rewiew-uri si swatch-uri la nuantele de ruj nyx,pt ca vroiam sa imi iau si eu cateva insa abia cand am dat de blogul tau mi-am dat seama exact cum arata…deci suberb:X abia ast sa primesc comanda..te pup

  9. danussa Says:

    de abia ajtept sa imi vina si mie rujul….mai ales k am vzt cum vine pe buzele tale. dar mai am de ajteptat un pic un pic. pooopici:*


Leave a Reply

