Look of the day

March 21, 2010

Pentru ca e primavara si e frumos afara, natura ma inspira. Ieri am fost la munte si a fost foarte cald si frumos, numai bine de plimbat si de luat aer proaspat.

Asa mi se intampla in fiecare an – nu tu astenie, nu tu batai de cap! Totul revine la viata si nu vad vreun motiv de a ma intrista.Pasarile ciripesc mai voioase iar eu vreau sa fiu la fel de fericita ca ele.

Asa ca azi va prezint lookul meu primavaratic *drum rolls* :

Pentru a-l realiza am avut nevoie de urmatoarele produse cosmetice:

Pentru ten:

fdt – Accord Parfait  L’oreal

anticearcan – Kallos

iluminator pometi – no-name

blush – no-name

Pentru ochi:

creion pentru sprancene – Kallos

jumbo eyeshadow pencil milk  – NYX

paleta cu 48 culori – no-name

mascara black -Extra Super Lash  Rimmel  (am uitat sa-l pun in poza, mea culpa)

tus de ochi negru – no name

creion mov – Ada

fard trio Wonderful Blues- Seventeen

fard mono negru – Flormar

fard mono n38 – Stephane – Sephora

Pentru buze:

ruj L233 – Isabelle Dupont

Cum sunt dispuse culorile pe pleoapa:

Si ce produse am folosit pentru fiecare numar:

Mie mi-a placut foarte mult sa ma joc cu aceste culorile pe pleoape si in sfarsit natura ma bucura si ma ajuta la creativitate.

Sper sa va faca placere si astept poze de la voi.

Pupici!

23 Responses to “Look of the day”

  1. danussa Says:

    super tare look’ul, eu am avut ocazia sa il vad in avanpremiera. oricum e superb! spor in comtinuare:*

  2. Sim Says:

    Ce pensule folosesti?

    • baditaiulia Says:

      Sephora, Elf & Mon Reve am momentan :D. Cele de la Elf sunt foarte ieftine – 8 lei si sunt destul de bune. N-au naparlit. Iar cea pt blending e minunata :).

  3. Alyce Says:

    superb,superb…am sa-l incerc si eu:*:*:*

  4. Pixxie Says:

    Foarte reusit machiajul ! Sunt culorile mele preferate 😀 Mersi ca m-ai adaugat in blogroll, xoxo

  5. Lena Says:

    draguta ideea
    imi place cum ai imbinat culorile

  6. nookie Says:

    ai foarte multa rabdare!superb!

  7. Stefania83 Says:

    Super cum l-ai facut si ai reusit bine combinatia de culori.

  8. stefania Says:

    imi plac foarte mult buzele rosii insa nu stiu daca mi se potriveste nuanta, adica am inteles ca fetele cu ochi albastri si par blond sunt avantajate de rosu, eu sunt satena cu ochi caprui si ten alb, ma avantajeaza?

    • baditaiulia Says:

      Depinde foarte mult de nuanta de rosu a rujului, dar in mare – de ce nu? Cel mai bine este sa iei mostre si sa incerci mai multe tipuri de rosu care iti plac. Mie mi se pare o culoare foarte pretentioasa pentru ca trebuie sa te ajute si natura cu o dantura deosebita si cu buze pline :).

  9. Ana-Maria Says:

    Felicitari pentru machiaj.
    Eu nu am curaj sa pun fard pe pleoape. 😛

  10. Butterfly Says:

    Superb!
    Cred ca te prinde look-ul acesta, ce norocoasa esti ca ai un ten atat de curat, uff, te invidiez 🙂

  11. giany Says:

    foarte foarte frumos make-up-ul 🙂


Leave a Reply

