Review & Swatch: Nivea Visage Natural Beauty

March 23, 2010

Am primit o solicitare in comentarii pentru acest post si iata-ma!

Am folosit Nivea Visage Natural Beauty timp de aproximativ 3 saptamani si am revenit cu pareri proaspete despre ea.

Este o crema de zi hidratanta ce imi lasa tenul luminos din cauza particulelor stralucitoare. Acele particule sunt extrem de fine si nu sunt sesizabile daca aplicati peste crema fond de ten sau pudra.

Are un miros extrem de placut de mango dar unele dintre noi pot fi sceptice in ceea ce priveste parfumul in anumite produse. Am aflat si eu de curand (de la intalnirea cu fetele de la Joy si cu Nivea) urmatoarele: cu cat un ingredient din crema fermecata este la coada produsului cu atat acela este in cantitati mai mici. Bineinteles ca aceasta regula se aplica la orice tip de produs cosmetic nu numai la cel de fata.

Am folosit aceasta crema de fiecare data cu peelingul. Adica intai peelingul si apoi mi-am hidratat tenul cu aceasta crema. Imi place ca se absoarbe imediat crema si nu e nevoie de cantitati industriale – chiar nu e indicat ca se strange ciudat in pliurile pleoapei etc. De asemenea, poate fi folosita si ca baza de machiaj.

Ca sa fiu si carcotasa, crema nu face tot ce promite. Nu iti uniformizeaza tenul in doi pasi si trei miscari pentru ca nu are cum nici pe termen lung. Si nici nu as folosi crema pe post de fond de ten. Ah, si nu va faceti iluzii ca va raman particule stralucitoare intreaga zi pentru ca efectul dureaza foarte putin. In schimb eu aplic imediat fond de ten si tenul se vede mai luminos ceea ce-mi place foarte mult.

Evident, o mare bila alba este pentru ambalaj – cutiuta de culoarea roz somon, draguta si finuta.

Sunt sigura ca o s-o mai cumpar cand se termina. Mai ales ca eu am tenul sensibil si imi e greu sa gasesc o crema care sa-mi si placa si sa-mi faca si bine.

Voi ati folosit sau sunteti curioase sa achizitionati aceasta crema?

34 Responses to “Review & Swatch: Nivea Visage Natural Beauty”

  1. Bianca Says:

    M’ai facut curioasa cu acesta crema,si eu folosesc o crema de la Nivea adica versiunea clasica Nivea Creme,dar cu siguranta o sa testez si eu aceasta crema.

  2. danussa Says:

    pt efectul ala de sprakly eu folosesc de la avon radiance. si iti coloreaza si tenul. poooopici:*

  3. Alina Says:

    Merci Iulia šŸ™‚


  4. si eu am incercat-o tot atunci la intalnire, si intial cand am vazut cat sclipici are am zis no way…dar am vazut apoi ca doar la inceput e efectul mai intens, apoi particulele reflecta lumina si tenul arata mult mai frumos.si nu arati ca si cum te-ai fi scaldat in iluminator..

  5. Ana-Maria Says:

    Eu, din pacate, nu pot folosi creme cosmetice, pentru ca imi lasa semne pe fata. šŸ˜¦

  6. Bianca Says:

    Da sunt multumita de crema mea pt ca inaite nu foloseam nici o crema inainte sa aplic fondul de ten di tenul devenise foarte uscata si crapata am flosit alte creme dar nu ma ajutau cu nimica,si am vrut sa’mi iau o crema mai grasa si avea prietenul meu NIVEA CREME care mi’a placut mult asa ca mi’au luat si eu,dar trebuie sa fie atenta sa nu folosesc prea multa pentru ca imi arata tenul uleios.O sa imi iau maine crema (sper) si iti spun care e parerea mea.

  7. Klaudia Says:

    Thank you for the sweet comment and i also love your make ups and your nails are cute too šŸ™‚ i really like the green make up you did in the post before this one, its gorgeous!!! šŸ˜€

  8. Klaudia Says:

    hey, im new to bloggins as you can tell lol and i haven’t figured out everything yet… but… how do i follow your blog??? šŸ˜›

  9. Cristina Says:

    nu prea-mi place nivea, tot cu Doina mea raman šŸ™‚ dar la ce review bun are … cred ca o sa incerc si eu šŸ˜€

    PS : sustinere maxima in stii tu ce

  10. nookie Says:

    hmm nu stiu daca sa o cumpar sau nu:-?

  11. Anitta Says:

    Hei, as cumpara-o, ca suna tare bine review-ul asta, dar am dubii. Eu am tenul inspre mixt, sensibil daca nu ii acord ingrijirea necesara:)) si mi-e teama ca o sa lase tenul mai gras decat e el de obicei.
    Si daca e asa, atunci eforturile mele de mixturi/aburi/bai cu rozmarin se duc pe apa sambetei:(

    • baditaiulia Says:

      La fel am si eu tenul si nu lasa pelicula aceea grasa ci pur si simplu il hidrateaza, confera glow tenului si dupa aplic fdt. Sunt tare multumita šŸ˜€ ca nu imi luceste tenul apoi.

  12. adizzy Says:

    sa stii ca o sa o incerc…si asa nu stiam ce crema sa imi iau ca am terminat ce am avut si as vrea sa schimb šŸ™‚ merci de share

  13. ramona Says:

    Si eu am o crema de zi de la Nivea, dupa postarea ta voi folosi si eu aceasta varianta, imi place efectul luminos pe care il creeaza!

    http://keepingupwithglamfashion.blogspot.com/

  14. fluturashroz Says:

    Hmmm…ma tenteaza foarte mult crema asta, dar mi-e tare teama sa o incerc fiindca eu am avut in trecut reactii adverse de la cremele Nivea. Si eu folosesc zilnic o crema cu efect iluminant de la Oriflame fiindca am impresia ca oricat de obosita as fi, tenul pare totusi fresh de parca as fi dormit 12 ore si intentionez sa folosesc mereu astfel de produse.

    • baditaiulia Says:

      Eu acum vreau sa-mi achizitionez foarte mutlte ilumitoare de tot felul, pentru orice :)). Pentru ca vine vara si se vad foarte frumos pe tenul bronzat.
      Daca zici ca ai avut in trecut o reactie urata de la o crema Nivea, de preferat e sa nu te dai sau sa ceri o mostra si sa te dai pe o portiune mica, undeva sub barbie ca sa nu se vada…
      Eu am avut o reactie urata de la un fdt de la Rimmel si de atunci sa nu mai aud de acel fdt :)) sau alte fdt de la Rimmel. Asa ca te inteleg perfect!

  15. addicted Says:

    Interesant si tentant! E bine c-ai punctat faza cu ” minunea “, multe s-ar fi lasat pacalite de ea.
    Azi am sa mi-o achizitionez si eu si sper sa/sa-mi fie ok. šŸ™‚

  16. Alexandra Says:

    Am cumparat si eu crema saptamana trecuta si am cautat un review pe net sa vad ce zice lumea despre ea. Mi se pare ciudat ca o laudati pentru ca e cea mai oribila crema pe care am dat banii vreodata. Am tenul destul de uscat si cu toate astea cand aplic crema se aduna toata pe fata si face niste frecatei care arata ca jegul. Am incercat si un exfoliant inainte sa aplic crema, dar efectul a fost acelasi. Nici cu fondul de ten nu se impaca deloc… am incercat 3 fonduri de ten cu ea si efectul a fost acelasi de fiecare data: s-a strans foarte urat. Nu stiu daca am nimerit eu vreun produs mai prost, de expirat nu e expirata. Oricum, o sa ajunga la cosul de gunoi si nu o sa mai cumpar niciodata, desi imi place foarte mult mirosul.

    • baditaiulia Says:

      @alexandra: Cred ca pui tu prea multa crema, fii zgarcita. Altfel se strange in pliurile fetei am si specificat in review. Si nu o laud, am spus si bune si rele. Inteleg ca esti revoltata dar nu ai motiv aici, pe mine.
      O zi buna si incearca sa intri pe noul meu blog de acum: http://iuliabadita.ro/

  17. Anny Says:

    Buna:D Imi spui si mie te rog cat ai dat pe crema+exfoliant? please astept raspuns

  18. Ioa Says:

    m`ai convins cu crema asta,Iulia …si eu vreau sa`mi iau si tot am vazut reclama cu tipa aia faina:D
    ma gandeam eu ca nu vor tine f mult particulele alea dar cred ca e tare buna si arata si bine:))
    thanx:*

  19. Ada Says:

    Si pana la urma are efect usor nuantator sau e o crema obisnuita (exceptand sclipiciul)?


Leave a Reply

