Review: L’oreal Accord Parfait

March 26, 2010

Am vazut ca multe fete sunt nedumerite ce fond de ten sa cumpere, ce foloseste una, ce foloseste alta. Asa ca am venit cu acest review despre Accord Parfait de la L’oreal pe care il folosesc de doi ani.

Are o consistenta mai uscata ceea ce-mi prieste pentru ca am tenul sensibil si mixt si nu imi permit sa ma dau cu un fond de ten uleios. Imi displace faptul ca fiind uscat, ca o pudra accentueaza orice rid fin de expresie.

Se mentine pe piele mult timp dar din pacate se ia putin, nu mult,  in special pe telefon.

Imi place pentru ca are putere mare de acoperire si ca il gasesti in nuante variate de la roz-uri pana la galben-uri care sa fie in ton cu pielea ta.

Este disponibil in 15 nuante:

N1 Ivoire
N4 Beige
N5 Sable
N7 Ambre
N8 Café au Lait
R1 Ivoire Rosé
R2 Vanille Rosé
R3 Beige Rosé – foto
R5 Sable Rosé
R7 Ambre Rose
R8 Cappucino Rosé
D1 Ivoire Doré
D3 Beige Doré
D7 Ambre Doré
D8 Cappucino Doré

Nuantele care incep cu D sunt pentru tenurile cu nuante palide de galben, iar cele care incep cu R sunt pentru tenurile rozalii.

Mie-mi place foarte mult acest fond de ten dar stiti voi ca gusturile nu se discuta. Si acum intervine si urmatoarea problema: depinde ce fel de tip de ten avem.

Voi ce folositi? Ce vreti de la un fond de ten?

13 Responses to “Review: L’oreal Accord Parfait”

  1. miss ant Says:

    ten mixt si folosesc Affinitone Mineral de la Maybelline.

  2. fluturashroz Says:

    Stii ce am observat? orice fdt am folosit pana acum se lua putin pe displayul de la telefon. Credeam ca numai eu patesc asa ceva :)))

  3. sabina Says:

    eu folosesc fondul de ten calmant de la avon, m-am obisnuit cu el de 2 ani de zile si pot spune ca sunt multumita, deoarece nu imi incarca tenul asa de mult, persista destul de mult pe ten si este foarte accesibil ca si pret

    • baditaiulia Says:

      Da, dar mie mi se pare cam uleios pt tipul meu de ten. L-am incercat. Si in plus nu are acoperire mare, nici macar medie spre mare.
      Am vazut multe tipe care folosesc acest fdt si lor le prieste :D. E minunat sa gasim unul care sa aiba mai multe plusuri decat minusuri pt noi si pt ceea ce ne dorim noi de la el.

  4. Cristina Says:

    jumatate din machiajul meu zilnic e fondul de ten, asa ca am ceva exp… cel mai bun din tot ce am folosit pana acum mi se pare asta nou de la maybeline … liquid foundation… dar cum ai spus si tu depinde de ten si preferinte…mie-mi place sa-mi luceasca putin fata asa ca liquid foundation il gasesc perfect 🙂

    PS : maybeline nu se ia nici pe telefon si nici nu se vad ridurile fine prin el 😉

    • baditaiulia Says:

      Eee, in aceste conditii trebuie sa-l incerc si eu :)). Voi ma faceti curioasa si ma faceti sa achizitionez si mai multe si mai multe. Azi o sa-mi iau in schimb ori niste farduri mono de la Flormar, ori truse de la Seventeen. Vad la fatza locului.
      Cand se va termina fdt (cam in 2-3 sapt) imi iau de la Maybelline.

  5. miss ant Says:

    heh, si eu am incercat dream satin liquid foundation si e misto si ala 😀 persista mult

  6. danussa Says:

    s stii k voi incerca si eu Accord Parfait. deocamdata folosesc revlon photoready si nu imi displace, dar nici nu m omor dupa el. cel mai bun fdt p care l-am folosit a fost superstay de la maybelline. pooops

  7. Alexandra G Says:

    Eu am intotdeauna probleme cu fondul de ten. Pana nu demult am folosit unul de la Roche Posay, dar cu timpul s-a dovedit a fi prost ales. Imi usuca tenul, mi-l incarca, “se crapa” pe fata… cel mai bun a fost unul de la Rimmel- Recover. Il recomand cu caldura.


Leave a Reply

